تحقیق درباره طرز کار قطب نما
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق درباره طرز کار قطب نما

تحقیق درباره طرز کار قطب نما

فرمت فایل :word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 23صفحه طرز کار قطب نما: عقربه قطب نما هنگام باز نمودن درب آن ، آزاد شده و حول محور خود مي‌چرخد و سپس به علت نيروي مغناطيسي كره زمين هميشه در يك جهت معين كه همان قطب شمال مغناطيسي است مي‌استد و آن را به ما نشان مي‌دهد. عقربه مذكور هيچگاه اشتباه نمي‌كند مگر آنكه در نزديكي اشياي آهني يا فولادي و يا كابلي قرار گرفته باشد . بنابراين ، هنگام استفاده از قطب نما بايستي مطمئن شويم كه از اشياي انحراف دهنده ...


  • تحقیق در مورد قطب نما ها - magirans.com

    magirans.com/تحقیق-در-مورد-قطب-نما-ها.htm

    طرز کار قطب نما عقربه قطب نما هنگام باز نمودن درب آن ، آزاد شده و حول محور خود می‌چرخد و سپس به علت نیروی مغناطیسی کره زمین همیشه در یک جهت معین که همان قطب شمال مغناطیسی است می‌استد و آن را به ما نشان می‌دهد.

  • قطب نما - daneshnameh.roshd.ir

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=قطب+نما...

    طرز کار قطب نما عقربه قطب نما هنگام باز نمودن درب آن ، آزاد شده و حول محور خود می‌چرخد و سپس به علت نیروی مغناطیسی کره زمین همیشه در یک جهت معین که همان قطب شمال مغناطیسی است می‌استد و آن را به ما نشان می‌دهد.

  • تحقیق در مورد قطب نما - looksfile.ir

    https://looksfile.ir/product/35720/...

    قطب نما وسیله کوچکی است به اندازه ساعت جیبی و یا کمی ‏بزرگتر و مانند آن دارای صفحه مدرج و عقربه است. صفحه مدرج آن از صفر تا 360 یا 400 ‏گراد و یا 6400میلیم تقسیم بندی ‏می‌شود. ‏طرز کار قطب نما

  • قطب نما و قبله نما - aftabir.com

    www.aftabir.com/articles/view/science_education/astronomic...

    طرز کار قطب نما هم بر همین منوال است. در اصل قطب نما یک میلة مغناطیسی (آهنربایی) است که به شکل یک عقربه در آمده و در داخل یک محفظه‌ی محافظ، از مرکزش آویزان است.

  • تحقیق درمورد قطب نما - دانلود فایل

    dl-file.webpi.ir/2017/07/22/تحقیق-درمورد-قطب-نما-2

    طرز کار قطب نما عقربه قطب نما هنگام باز نمودن درب آن ، آزاد شده و حول محور خود می‌چرخد و سپس به علت نیروی مغناطیسی کره زمین همیشه در یک جهت معین که همان قطب شمال مغناطیسی است می‌استد و آن را به ...

  • قطبنما - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%82%D8%B7%D8%A8%E2%80%8C%D9%86%D9...

    قطب‌نماهای مغناطیسی جدید کشتی‌ها معمولاً از چند آهنربا ساخته شده که بر روی یک قرص مسطح به نام صفحه قطبنما نصب شده‌است. صفحه قطبنما بر محوری چنان سوار شده‌است که بتواند به آزادی نوسان کند.

  • انجمن راسخون - طرز کار قطب نما (قطب نما چیست و چگونه کار ...

    forum.rasekhoon.net/thread/684260

    قطب‌نماهای پیشرفته که بیشتر در صنایع مخابرات و امور نظامی به کار برده می‌شوند، مجهز به سلول‌های شب‌نما هستند که حتی در تاریکی شب عمل جهت‌نمایی را صورت دهند.

  • قطب نما - aftabir.com

    www.aftabir.com/articles/view/science_education/knowing...

    قطب نمای پیشرفته. قطب نماهای پیشرفته كه بیشتر در صنایع مخابرات و امور نظامی به كار برده می‌شوند، مجهز به سلول‌های شب نما می‌باشند كه حتی در تاریكی شب عمل جهت نمایی را صورت دهند.

  • تحقیق درباره ی وسایل نقشه برداری + دانلود فایل - کافه لینک

    cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-وسایل-نقشه...

    گاهی قطب نما به طور مستقل برای تعیین جهت به کار می رود و گاهی قطب نما روی دوربینهای مخصوص نقشه برداری بنام تئودولیت Compass موسوم می شوند نصب می شود.یک طرف عقربه مغناطیسی به رنگ تیره رنگ شده و ...

  • مقاله در مورد قطب نما - magirans.com

    magirans.com/مقاله-در-مورد-قطب-نما.htm

    قطب نما طرز کار قطب نما عقربه قطب نما هنگام باز نمودن درب آن ، آزاد شده و حول محور خود می‌چرخد و سپس به علت نیروی مغناطیسی کره زمین همیشه در یک جهت معین که همان قطب شمال مغناطیسی است می‌استد و آن را به ما نشان می‌دهد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: